Zarejestruj się Zaloguj się

Regulamin

Regulamin dla Platformy Sprzedaży Hurtowej WINOIMPORTER.pl

 

Właścicielem platformy sprzedaży hurtowej win i opakowań pod adresem WINOIMPORTER.pl jest WINO PRESTIGE PIOTR GONCIARZ z siedzibą w Poznaniu (60-650) przy ul. Piątkowskiej 161; NIP: 6921720442 REGON: 634652513.

 

Dla Kogo

Podmiotami uprawnionymi do korzystania z platformy są podmioty posiadające ważną i opłaconą koncesję na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa) lub koncesję na sprzedaż hurtową win.

 

Z platformy korzystać także mogą firmy, firmy reklamowe i eventowe dokonujące zakupu win na potrzeby własne. W takich przypadkach wystawiana jest faktura VAT na podstawie wystawionego paragonu.

 

Platforma nie jest skierowana do osób indywidualnych.

 

Login Hasło

Po zweryfikowaniu i zaakceptowaniu przesłanych dokumentów wymaganych przy rejestracji, Państwa profil zostanie aktywowany.

Po dokonaniu rejestracji na naszej platformie podmiot otrzymuje indywidualny kod dostępu, który umożliwia korzystanie z platformy - podgląd cen oraz składanie zamówień.

 

Login i hasło służą do identyfikacji podmiotu jako uprawnionego do składania zamówień.

 

Zamówienia

Zamówienia są realizowane po dokonaniu płatności przez zamawiającego, chyba, że zostały ustalone inne indywidualne warunki współpracy.

 

Zamówienia są realizowane w ciągu 48 h od zaksięgowania wpłaty.

W przypadku braków magazynowych w złożonym zamówienia, zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany o brakach oraz o terminie dostępności zamawianego towaru. W przypadku braku zamawianego towaru zamawiający nie jest zobowiązany do zwiększenia zamówienia w celu osiągnięcia minimum logistycznego

 

Minimum logistyczne

Zamówienia są realizowane po zamówieniu minimum 48 bt. lub o wartości 1200zł. netto.

 

Dostawy i reklamacje

Przy dostawie prosimy o zweryfikowanie czy przesyłka nie nosi śladów uszkodzeń i czy dostarczone wina są zgodne z zamówieniem. W przypadku reklamacji na okoliczność stłuczenia, braków prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera/kierowcy oraz jeśli to możliwe sporządzenie dokumentacji fotograficznej. Reklamacje bez protokołu nie będą rozpatrywane.

 

Niezgodność rocznika zamówionego wina jest podstawą do reklamacji tylko w przypadku win z kategorii “WINO KONESERA”.

 

 

Dziękujemy za reejstrację na naszej platformie,

 

w przypadku zauważenia przez Państwa potrzeby wprowadzenie zmian, poprawek lub wdrożenia nowych funkcjonalności będziemy wdzięcz

za przesłanie nam informacji.

 

 

 

Piotr Gonciarz

 

WINO Piotr Gonciarz